Sunday, January 16, 2011

Dadali - Di Saat Aku Mencintaimu

bismillah...
salam blog..apa khabar rakan2?erm..yg jd inspirasi mahupun tidak..di harap sihat walafiat bersama org tersayang...entry pun dah busan..nak ngarut malam2 buta ni..buley?^^,
hahaha..ntah la..kadang2 ak malas nak pkir..tapi semakin lama semakin perlu pikir pulak...salah kah?
apa yang salah ek?erm..salahkah aku terSUKA pada kawan lelaki aku sendiri?tak salah kan?hina sangat ke..aku suka kat kawan aku ni?aish..please la bRo
~wa kalu dgn lu wa xheran la..tapi hati wa ni mana nk tahan asyik teringat kat lu je..~
ok..korang semua paham kan?aku suka kat kawan baik ak sendiri..benda ni tidak dijangka pun..tak disengaja..tapi yang sedih..dia suruh ak sedar diri..siapa aku sebenarnya..aish
..pi berambus!
~sakit hati di situ..dah la cinta kena tolak..buley plak dia cakap macam tu?silap aku terSUKA kat engkau!

pergh!baru aku sedar..aku manusia lemah..aku ingat aku boleh lawan benda2 mengarut ni..tapi aku kini sedar aku manusia LEMAH..sangat LEMAH...~ so mari layan lagu ni..aosh..terjiwang la plak!