Tuesday, June 22, 2010

tAnPa nAmA - am i childish???

dialog ku bkn dialog mu.....
di suatu tempat....

hati : ak tgh bersabar...

akal : sabar lah.....dugaan..mesti de hikmahnya..

hati : samapai bile?????

akal : jgn ikutkan nafsu....

nafsu : aik?nama ak plk naik?pedahaal!!!

hati : ok2..ak tak libatkan ko...nafsu..tp mmg salah ko gak..

akal : da2..jgn gaduh kt sini....hati masih sakit lagi ke????

hati : masih....sedih...sapa yg nk pujuk ni???

akal : pujuk la diri sendiri...hahaha...eh ak gurau je...erm...de hati yg len masih simpati..jgn risau..

hati : ke situ plk akal ni pikir...

nafsu : mula nak miang la tu..xsah kalau xgersang...

hati : ikut ak la..

akal : erm.. k la..ak harp ko ok hati..stop sampai sini je...jom kita jlnkn rutin harian kita..

nafsu : ak pon!!!

hati : ko tu jgn nk bernafsu sgt...udah2 la tu...

nafsu : ikut suka hati ak la...kalau ko kuat iman..xde hal la ...

hati : ceh!!!

akal : (tersenyum)

masing2 bersurai tanpa begitu shaja...erm...borak kosong kn?

Wednesday, June 2, 2010

tAnPa nAmA - seseorang ....

bismillah.....

saat ini teringat pada seseorang..

seseorang yang mencipta kenangan bersama....

seseorang yang banyak memberi kekuatan dan semangat pada diri ini....

seseorang yang sentiasa mengngatkan pada -Nya.....

seseorang yang mengasihi diri ini.....

seseorang yang merindui diri ini....

seseorang yang ego....

seseorang yang pendiam.....

seseorang yang bertanggungjawab...

seseorang yang penyayang....

seseorang........

wassalam...

tAnPa nAmA - siGH ~

salam...
mula meluahkan..

kepala ini berdenyut2 sejak dari tadi..minyak bam sudah berbakul2 letak di kepala...tak tahu la kenapa belum surut2 lagi sakit kepala ini...aduh..makin berdenyut bila memikirkan perangai adik mlm tadi..amat melampau..abg sudah mengamuk2 ... mana beliau pergi ... kenapa susah sangat nak menepati janji....

mata masih belum mahu padam...kenapakah...?aduh..kenapa ni...al-mathurat sudah dua kali dibaca..masih tak mahu lelap...orang lain sudah berdengkur,bermimpikan manis2 belaka...tapi diri ini?hanya terkebil2 memandang syiling....

erm..dalam kepala sudah kosong..seakan2 bersedia untuk beristirehat..tetapi si mata...tetap dengan pendirian...siapa yang mahu mendengar?sebab mereka semua sudah lelap di buai mimpi...

erm...masih mengeluh..tak tahu kenapa sunyi sangat pagi ini...kenapa tak mahu lelap ni!!!!argh!!!!alangkah baiknya andai ada sesiapa yang mahu berbual dengan diri ini ketika ini..tak kisah la berbual kosong mahupun berisi..

erm...

tamat menulis....