Wednesday, September 9, 2009

tAnPa nAmA rEtuRn - kehidupan baru bermula

salam blog..

tanggal 17/7/09 aku di tawarkan ke ukm dalam bidang archi...argh!!!!!!tak suka,tak suka,tak suka huuh..tapi nak buat cam ne..harapan family..lagipun mereka seronok sangat aku dapat kos ni

1st aku masuk aku jumpa en mastor..pergh!mantap siot!!dengan penuh bergaya beliau huraikan pe tu archi...sekejap je aku bernafsu..& then layu la balik..erm..ntah la..beliau bawak aku jumpa dengan dak coursemate..1st person aku jumpa una,banun,baz,dan dib...dapat member baru ke tan???hahaha..agak la...

tu 1st day je..tapi aku tak tau aku bisa atau tak lalui kehidupn aku kt sini..eceh!aku berkenalan dengan ramai member kat studio..feb,arif,ayap,ayip,aero,han yong,beh,tzupeng,yan,ann,amy ..erm sapa lagi aku tak sebut..hah epis,aiman xkisah...

pensyarah semua sempoi..en khai,pn ju,pn akmal...ntah la..dapat ke aku gapai cita2 aku yg aku reka zaman muda2 dulu2....

awal kehidupan di sini aku agak stress..erm..tak dapat di gambarkan..tapi aku tak tau bila aku stress..hahah..aku kan takde perasaan..k la ayap marah..sibuk je..nanti sambung..ada benda nak cerita lagi..adios amigos..